۱۰ نکته طلایی سفر به کویر برای خلق تجرباتی بی‌نظیر!

نکات سفر به کویر می‌تواند به شما کمک کند تا از این تجربه بی‌نظیر لذت ببرید و سفر خود را به یک ماجراجویی فراموش‌نشدنی تبدیل کنید!

بهترین تور کویر گردی یزد🌵تجربه‌ای فراتر از انتظار

بهترین تور کویر گردی یزد در پاتریس تراول تجربه‌ای منحصر به فرد از شترسواری، سافاری و تماشای ستارگان در دل کویرهای بکر یزد، مناسب برای تمام فصول سال.

شب مانی در کویر؛ تجربه کمپینگ زیر آسمان پر ستاره

برای سفر به کویر آماده می‌شوید و قرار است تا با همراهی تور کویر گردی چند روزی را در این سرزمین‌های سراسر خاکی و ساکت سپری کنید. این خیلی خوب است، اما آیا برای کمپ زنی و شب مانی در کویر آماده هستید؟ قطعاً شب مانی در کویر بخش هیجان ‌انگیز تمام برنامه‌های کویرنوردی است و هر کسی ماندن در شب‌های تاریک، پرستاره و دورهمی‌های دوستانه کنار آتش و… را دوست دارد.

تجربیات گردشگران از تورهای کویر گردی

گردشگری در کویر تجربه بی‌نظیری است تا با این پهنه‌های بزرگ خاکی تنها شوید و از حس حضور در برهوت لذت ببرید. سکوت کویر، مناظر تپه شن‌های روان و شب‌های پرستاره به ‌همراه انواع تفریحات از شترسواری تا سافاری چیزی نیست که به این سادگی از کنار آنها عبور کنیم. اما ماجرای کویر نوردی به ‌همین سادگی تمام نمی‌شود.

بهترین فصل و زمان برای کویر گردی

اواسط پاییز تا اوایل بهار بهترین زمان مناسب کویر گردی است. چرا که در این دوره که تقریباً نیمه دوم سال است، با موج هوای گرم و آفتاب سوزان کویرهای ایران روبرو نیستیم. از این ‌رو تقریباً تمامی برنامه‌های تور کویر گردی برای همین وقت از سال تنظیم می‌شوند و سعی می‌کنند تا در روزهای مناسب فصول پاییز تا زمستان و حتی بهار در دریاهای خاکی پا بگذارند.

مقایسه کویرهای ایران برای تورهای کویر گردی

کویر نوردی تفریح جذابی است که حالا به یکی از ارکان طبیعت گردی تبدیل شده ‌است و علاقمندان زیادی دارد. اگر تا همین چند دهه پیش نام کویر یادآور برهوت و نیستی و حتی ترس بود، اما هم ‌اکنون این سرزمین‌های خالی با آن ظاهر ساده و خاک‌آلود محبوب خیلی‌ها هستند. از طرفی سرزمین ما ایران برای اجرای انواع برنامه‌های کویر گردی کم ندارد.




عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه، از آخرین اخبار، پیشنهادها و تخفیف ها باخبر شوید
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS